Thursday, November 20, 2008

Petang De Penang Court...

Tak tau pulak kat Jelutong ada tempat lepak2 macam kat padang kota. Itu pun ada akak satu tempat keje bagitau. Giler la 3 tahun dok sini baru tau tempat nih wujud. Pape pun view kat sini boleh tahan. Aku rase ramai jugak yang tak tau tempat nih. Atau aku sorang je yang tak tau. Hehe... Dulu memang tak de aku rase. Tempat nih ada pun sejak naik je perumahan kat area sini. Mungkin developer yang buat untuk penduduk taman kat situ. Kalau dapat beli umah kat area sini memang best la. Tapi mampu ke? Huhu... 500K keatas at least.

Masa aku pergi aritu agak ramai jugak la yang datang. Tapi banyak jugak pekerja asing. Muka macam Vietnam pun ada macam Siam pun ada. Sebenarnye tujuan aku datang sini saje bawak family jalan2. Jemu dah asyik pergi tempat yang sama je. Tu yang datang sini. Ape yang menariknye kat sini dia punya view mmg best terutamanye kalau waktu mlm dan awal pagi.. Mengadap jambatan Penang pastu banyak kapal2 parking kat sini. Ada jugak yang datang cari rezeki kat sini berniaga. Juai kebab la, jagung bakar la dan macam2 la.

Darwisy la yang paling syok sekali. Lama papa & ibu dia tak bawak jalan2. Kalau dia dah pandai jalan tak larat nak kejo la jawabnye. Kami pergi kejap je sebab dah lewat petang. Ada la skit gambar2 masa kat sana. Mana le tau kut2 ada sesape yang nak pergi.

0 comments:

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness