Sunday, November 2, 2008

Shafa & Farrizul's Engagement...

Aku dah mula dapat customer luar dari Penang. Banyak jugak customer yang surf internet je pastu dapat contact number daripada fotopages. Maknanye fotopages jadi satu ejen pengiklanan yang effective. Aku percaya kebanyakkan Wedding Photographer kat Malaysia menggunakan medium yang sama mungkin sebab interface dia senang nak guna dan yang paling penting PERCUMA. Tapi ada jugak la yang guna domain berbayar. Yang nih untuk Wedding Photographer yang lebih established.
Aku ada dapat satu job kat KL. Engagement antara lawyer to be and engineer. Diorang buat simple je. Engineer tu sebenarnye colleague adik aku kat Yokogawa Kontrol. Adik aku banyak jugak la membantu dari aspek mempromosi. Thanks bro. Nanti blanje mkn. Hehe...

Aku attached kat bawah nih beberapa gambar diorang. Masa nih level of confidence dah naik skit. So tak nervous sangat dah. Pegang camera pun tak mengigil2 dah.

Dedicate congratulation to Shafa & Farrizul for your special day.


0 comments:

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness