Monday, November 3, 2008

Muhammad Darwisy Bin Adi Russman...

Akhirnye putera aku pun selamat dilahirkan pada 21 Mei 2008. Detik2 kelahiran telah pun aku ceritakan dalam fotopages. Saje nak share gambar2 nih dengan blogger2 lain. Seronoknye bile ada baby. Aku tak sangka dah menjadi seorang ayah. Dulu tengok kengkawan je. Sekarang giliran aku pulak. Aku yang berkenan dengan nama Muhammad Darwisy. Muhammad maknanye terpuji dan Darwisy maknanye warak. Mudah2an dia seperti namanye insyaAllah. Nama nih mcm doa jugak.

Selain daripada aku dan wife, mak aku antara orang yang paling gembira sebab cucu pertama. Lepas kawin dulu banyak kali jugak la tanya bila nak ada baby. Aku senyum je la. Kami dulu plan nak lewatkan skit dapat baby sebab kami still belajar lagi. Buat part time degree. Tapi Allah dah bagi rezeki kami redha dan alhamdulillah rezeki makin bertambah, rumahtangga kami pun makin ceria dengan kehadiran orang baru dan kami nak belajar pun tak de masalah cuma banyak keje la skit.

Gambar yang atas sekali tu baru je 5 minit lepas dilahirkan. Pastu aku pun terus mengazankan dia.

0 comments:

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness