Sunday, November 23, 2008

Kenape Bulan November Best?

Sebabnye bulan November cuti sekolah ke? Tak. Sebabnye bulan nih banyak tarikh2 penting dalam hidup aku. Bulan nih la aku dilahirkan begitu jugak dengan wife dan mak aku. Baru2 nih wife blanje sempena besday aku. Kami ronda2 dekat sini je sebab kami dah plan nak pergi Cameron celebrate kat sana. Besday aku dengan wife beza 3 hari je. Kalau tak de pape aral mungkin 27hb nih pergi sana.

Aku memang tak sabar nak tunggu tarikh tu sebab dah lama kami tak pergi vacation. Aku upload skit gambar2 kami ronda2 kat area Queensbay Mall. Kat sini kalau lepak petang2 memang best tambah lagi kalau angin kuat. Pernah jugak kami buat BBQ kat sini dulu waktu malam.


0 comments:

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness