Friday, March 13, 2009

Sunrise 3...

Best woo layan sunrise. Kenape aku suke?

1- Kita menghargai sebahagian daripada ciptaan tuhan sambil menikmati keindahan alam.
2- Bangun seawal pagi. Otak fresh badan pun sihat tapi tak da la sampai boleh mengurangkan kolestrol.
3- Belajar erti kesabaran sebab bukan selalu dapat moment yang best.
4- Sekurang2nye masa tidak disia2kan daripada tido sampai tengahari. Over tido kepala pun sakit.
5- Boleh improve skill in photography dari segi komposisi dan sebagainye.
6- Boleh release tension woo. Tak caya try la.
7- Sebab aku suke. Hehehe...

Venue : Kawasan Limbungan Sampan, Jelutong.

PERHATIAN : Barangsiapa yang bercita2 nak pergi, beware of the dog. Cukup la aku & Hakim menjadi mangsa. Hahaha...

Technical will be update soon!

5 comments:

Anonymous said...

cun gile gamba........haha...tmpat same.....mase same...tapi gamba aku hampeh..hukhuk....that is the different..between a MASTER, and a "MASTER Wannabe"....hukhuk.....

adirussman said...

Selambe master...padawan je...huhu...anyway thanks for the compliment :) nti kite g outing lg...bnyk lg bende leh blajo...

Anonymous said...

haha...sebut pasal anjing tu...mmg hampeh...nsb baik ko yg kat depan..kalau aku yg kat dpn..mesti dah terjun laut dah aku..huhuhu.....

hizrat azmir said...

pergh...hebat2...jeles2...

Anonymous said...

best giler gmbr2 ni...

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness