Saturday, December 20, 2008

Tima Kasih 400D...

Setelah lebih setahun aku menggunakanmu,
Tak pernah sekali pun kau menyusahkanku,
Warranty card pun masih baru,
Ada jugak la merajuk sesekali dulu,
Tapi tak la sampai nak meninggalkanku,

Kau banyak berbakti padaku,
Jauh kau berjalan dari utara sampai selatan tak jemu2,
Macam2 benda baru aku pelajari darimu,
Dari zero sampai macam2 dah tahu,

Ingin aku mencari penggantimu,
Bukan aku tak mengenang budi,
Aku ingin cuba sesuatu yg baru,
Tak mahu ketinggalan dek arus teknologi,
Agar terus maju,
Memenuhi hasrat hati,
Memberi yang terbaik buat pelangganku.

p/s : Aku rase dah tiba masanye untuk aku tukar body camera yang lain. Aku pun dah amik serius dalam bidang Wedding Photography nih. Dulu boleh la, beli camera sebab minat dan suka2 tapi bila dah melibatkan bagi service kat orang, kita kena la upgrade dari semasa ke semasa dari segi skill & equipment sebab orang dok bayar kat kita. Pape pun skill yg paling penting. Aku sendiri pun tak habih explore lagi camera. Secara jujurnye ada camera function yang aku masih lagi tak tahu nak guna. Nak kene pergi berguru. Hehe...

2 comments:

Anonymous said...

multitalented betul adi ni...ambik gambor boleh....bersajak berpantun pun bole....hehehe

adirussman said...

hahaha...tiba2 je terlintas...

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness