Thursday, April 2, 2009

Ita & Fazlie's Reception...

Venue : Bercham, Ipoh.

Wedding nih telah lama aku nantikan sebab member rapat masa kat sekolah teknik dulu. Pastu masuk poli satu kelas batch DEM98. Practical training kat Banting, Selangor pun sekali. Cuma lepas masuk alam pekerjaan je masing2 bawak diri mencari rezeki. Akhirnye jumpe balik di majlis perkahwinan dan siapa sangka aku yang jadi tukang skodengnye. Hehehe... Kecik je dunia ni kan.

SELAMAT PENGANTIN BARU buat kedua2 memperlai. Kawin jugak akhirnye ye :)

Cepat2 la join kelab bapak2 sedunia. Aku doakan semoga bahgia selamanya. Gambar2 outdoor diambil kat Gunung Lang, Jalan Kuala. Masa kat sana aritu ada jugak photographer lain yg sedang buat outdoor portraiture. Maknanye memang tempat nih cantek dan sesuai sangat la dijadikan 'once in a life' background. Kawan2 lama yang turut hadir antaranya Taufiq (bila hang nak kawin, degree dah dapat), Ari & wife (teruskan usaha), Kerry & family (wei anak kita sebaya la), Pian (apasai tak bawak wife hang dan lagi satu hang makan ape ye?), Jamil & family (tahniah bakal menimang cahaya mata lagi), Juliana & husband kut (classmate masa sekolah menengah dulu, dia memang tak kenal aku dah maklum la aku dulu bukan la atlit wakil sekolah, ketua pengawas, gangster sekolah ataupun pemidato sekolah untuk dikenali) dan jugak AKU (tukang skodeng tak bertauliah, wife aku tak sempat datang sebab tolong kakak dia pindah rumah). Tak lupa jugak kengkawan lain yang mungkin aku tak perasan kehadiran korang. Seronok jumpe korang semua sebab dah bertahun2 tak jumpe.

Akhir kata all the best to all my frens!


2 comments:

saupix ahmad said...

salam adi,

gambaq memula tu sangat best.. simple tapi kelihatan kacak.. hehehe

susulan gambaq2 hat lain juga cukup mengkagumkan.. nicely done beb.. :)

adirussman said...

Wslm...tima kasih la atas komen hang tu...gambaq aku x la sehebat ada budak naik kete myvi kaler itam plate perak...hehe...x sabar aku nk tgg gambaq poskad hang...mana la tau kut2 dpt buah epal nipis :)

 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness