Tuesday, June 23, 2009

Acad & Fiza's Wedding...

Venue : Shah Alam, Selangor.


Sunday, June 14, 2009

Naweerah & Azim's Reception II...

Venue : Langkap, Perak.


Tuesday, June 9, 2009

Aidil & Hidayah's Reception...

Venue : Sungai Siput, Perak.

More picture will be update soon!

Sunday, June 7, 2009

Naweerah & Azim's Reception...

Venue : Manjung, Perak.


Friday, June 5, 2009

Naweerah & Azim's Solemnization...

Venue : Manjung, Perak.

Inilah dia penangan cuti sekolah. Jangan kata pusat2 peranginan penuh dengan family yang datang bercuti, highway penuh dengan kenderaan malah masjid2 pun penuh dengan pasangan yang nak bernikah. Nilah pengalaman paling best sepanjang aku jadi photographer di mana ada 10 pasangan yang nak bernikah serentak di masjid yang sama. Memang kecoh dibuatnye dalam masjid tu. Pastu pulak ada 10 family berhimpit2 dalam masjid. Ada yang datang 4 kereta, 6 kereta, 7 kereta dan yang berkerete2. Bayangkan la masjid dah macam dewan orang ramai.

Bila pengantin dah ramai, photographer pun sama naik la ramainye. Aku rasa berpuluh2 jugak la photographer yang berkeliaran mencari angle kat dalam masjid tu termasuk la aku. Dah la lens sume macam teleskop. Terasa kerdilnye aku nih bila melihat aksi photographer lain. Hahaha...Ahh! Pedulikan. Yang penting kite serve terbaik untuk customer kite. Itu yang depa harapkan.


Monday, June 1, 2009

Please Vote!

Kepada sume kengkawan ataupun pelawat blog nih, kalau ada masa terluang tu ringan2kan la jari anda untuk mengundi. Kawan kita telah menyertai postcard contest anjuran Wawasan Open University. Dah tersenarai top 25. Daripada 25 tu hanya top 13 sahaja yang akan menerima hadiah dan ia berdasarkan public voting. Tarikh akhir mengundi ialah pada 7 June 2009. Tolong forwardkan kat kengkawan yang lain. Undian anda amat dihargai. Terima kasih.

http://contest.wou.edu.my/finalists_details.asp?rc=321&st=14

rgds,
Adi Russman SR
 

My Photography Journal © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness